Hoewel Rita en Rob de Sain-Kaarsgaren al 45 jaar niet meer in Blaricum wonen, blijft hun verbondenheid met het dorp onverminderd groot. Sommige dingen vergeet je nu eenmaal nooit.
Via Facebook houdt vooral Frans Ruijter hen op de hoogte van het wel en wee in het dorp, maar het blijft toch het leukst om het nieuws af en toe rustig terug te lezen in hei & wei. Natuurlijk kan dat digitaal, maar een papieren exemplaar op de bank heeft toch iets extra’s.
Erik Krijnen
Zelfs in Kortenhoef waar Rita en Rob wonen, duikt regelmatig een trouwe bezorger van hei & wei op, iemand met zijn roots in Blaricum: Erik Krijnen. En wanneer Rita en Rob hei & wei uit hebben, krijgt het blad nog een mooi tweede leven bij een ander oud-Blaricums familielid van hem.
Met recht zijn Rita en Rob trots op hun bezorger.
Recente reacties